podřazený dokument
|
rok vydání, název (podnázev), nadřazený dokument, ročník, číslo, rok vydání, strana |
|
1992
|
Předběžná mapa pro Nulu a Ne, Výtvarné umění, , 1, 1992, 21-21 |
|
1993
|
Smrt u Bataille, Výtvarné umění, , 4, 1993, 77-78 |
|
1993
|
Budoucnost písma (Teorie, dokumenty, recenze), Výtvarné umění, , 5-6, 1993, 104-106 |
|
1993
|
Vilém Flusser (Teorie, dokumenty, recenze), Výtvarné umění, , 5-6, 1993, 106-107 |
|
1995
|
Moc, peníze, média & perfomance (Rozhovor Franka Perrina s Chrisem Burdenem), Výtvarné umění, , 1-2, 1995, 85-91 |
|
1996
|
Curriculum vitae, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 9-10 |
|
1996
|
Hledání smyslu (Filozofický autoportrét), Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 11-13 |
|
1996
|
Náčrt teorie technoimaginace, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 16-22 |
|
1996
|
Evropské umění, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 23-27 |
|
1996
|
Barvy místo forem, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 28-34 |
|
1996
|
Nová skutečnost z počítače?, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 35-35 |
|
1996
|
Zvyk jako hlavní estetické kritérium, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 44-51 |
|
1996
|
High-tech místo domácké práce (O kreativitě s Vilémem Flusserem hovoří Elisabeth Quastová), Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 52-55 |
|
1996
|
Pohlednice (Pro Andrease Müllera-Pohla), Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 56-60 |
|
1996
|
Transformace, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 62-64 |
|
1996
|
Fotografie, matka všech věcí, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 81-84 |
|
1996
|
Fotografie a dějiny (Gottfriedu Jägerovi), Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 85-92 |
|
1996
|
Fotokritika, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 93-97 |
|
1996
|
Fotografie a směnná hodnota, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 98-104 |
|
1996
|
Fotokamera, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 105-108 |
|
1996
|
Kritéria - krize - kritika, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 109-116 |
|
1996
|
Fikce, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 117-121 |
|
1996
|
Fotografie jako umění ve veřejném prostoru, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 122-127 |
|
1996
|
Fotografování jako definování, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 128-130 |
|
1996
|
Moc obrazu, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 131-138 |
|
1996
|
Poznámky k článku Gottfrieda Jägera „Generativní fotografie“, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 163-165 |
|
1996
|
Karl Gerstner, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 166-170 |
|
1996
|
Ulrich Mertens: Shora zdola, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 171-174 |
|
1996
|
Vizualismus/dokumentarismus podle Müllera-Pohla, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 175-180 |
|
1996
|
Danièle Akmen, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 181-184 |
|
1996
|
Becovy sulfanogrady, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 185-188 |
|
1996
|
Jiří Hanke: Hledisko, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 195-198 |
|
1996
|
Andy Warhol v Linci, Výtvarné umění, , 3-4, 1996, 199-202 |
|