katalog kolektivní
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2014
|
Lapidárium: Ateliér sochařství |
|
kniha
|
rok vydání, název (podnázev), vydavatel, obec |
|
2018
|
Tož to kupte! (TGM a sbírka umění pro Pražský hrad), Správa Pražského hradu, Praha |
|
antologie/sborník
|
rok vydání, název (podnázev), vydavatel, obec |
|
2013
|
Pro koho to děláš?, tranzit.cz, Praha |
|
2017
|
Co bylo Československo? (Kulturní konstrukce státní identity), Vysoká škola uměleckoprůmyslová (od 1945), Praha |
|
2020
|
Tvůrce jako předmět dějin umění (Pozice autora po jeho „smrti“), Artefactum, Praha |
|
podřazený dokument
|
rok vydání, název (podnázev), nadřazený dokument, ročník, číslo, rok vydání, strana |
|
2014
|
Meditace nad neklidem (Rudolf Volráb v Národní galerii), Art + Antiques, , 3, 2014/03/10, 70-71 |
|
2014
|
Výstava jako sebereflexe (Odlišné strategie konceptuálního umění v díle Mileny Dopitové), A2: Kulturní čtrnáctideník, 10, 21, 2014/10/08, 13- |
|
2014
|
Lapidární otázky, Lapidárium: Ateliér sochařství, , , 2014, 24-32 |
|
2015
|
Český Kokoschka (Kokoschka a Praha ve Veletržním paláci), Art + Antiques, , 4, 2015/04, 74-75 |
|
2015
|
Znejistění jako kladná hodnota (Výstava Marka Meduny v Richard Adam Gallery), Art + Antiques, , 12+1, 2015/12/14, 109-110 |
|
2017
|
Sběratelství Pražského hradu jako sociální politika?, Co bylo Československo?, , , 2017, 57-65 |
|
2020
|
Autor ve Veletržním paláci, Tvůrce jako předmět dějin umění, , , 2020, 238-242 |
|
2021
|
Garcon, další kožich! (Souborná výstava Meret Oppenheim v bernském Kunstmuseu), Art Antiques, , 12 + 1, 2021/12/10, 74-79 |
|
2022
|
Georgia O´Keeffe v basilejské Fondation Bayeler, Art Antiques, , 5, 2022/05/13, 74-79 |
|
2022
|
Gurlittova sbírka ((Průběžná) inventura nakradeného umění), Art Antiques, , 12–1, 2022/12/14, 72-76 |
|