katalog autorský
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
1998
|
Dušan Zahoranský: Telesný, duševný |
|
2000
|
Dušan Zahoranský: Časovanie |
|
katalog kolektivní
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
1995
|
Dialógy II (Atelier slobodnej kreativity, Sochárska katedra Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave) |
|
1995
|
Billboart |
|
2001
|
New Connection |
|
2002
|
Česká a slovenská fotografie osmdesátých a devadesátých let 20. století |
|
2004
|
We are what we are (Aspocts of Roma Life in Contemporary Art) |
|
2005
|
IV. Nový zlínský salon 2005 / IV. New Zlín salon 2005 (První přehlídka současného českého a slovenského výtvarného umění / The first review of contemporary Czech and Slovak visual art) |
|
2005
|
Intercity: Berlin - Praha (07 fotografie) |
|
2005
|
Prague Biennale 2: Expanded Painting / Acción Directa |
|
2005
|
Kortárs szlovák müvészet 1960-2000 (Válogatás az Elsö Szlovák Befektetési Társaság gyüjteményéböl) |
|
2006
|
Panteón: Hrdinovia a anti-pomníky / Pantheon: Heroes and Anti-Monuments |
|
2007
|
Z mesta von / Out of the City (Umenie v prírode / Land Art) |
|
2007
|
Contemporary Slovak Fine Art 1960 - 2000 (From the First Slovak Investment Group´s Collection) |
|
2007
|
Forma následuje... risk / Form Follows... Risk |
|
2008
|
Súčasné slovenské výtvarné umenie 1960–2000 zo zbierky Prvej slovenskej investičnej skupiny |
|
2009
|
Bilancovanie / balansovanie // Assesment / Balancing (Katalog Katedry Socha, objekt inštalácia, VŠVU, Bratislava / Catalogue of a Department Sculpture, Object, Installation, AFAD, Bratislava) |
|
2010
|
4+4 dny v pohybu (One Day You Will Lose It All) |
|
2010
|
Collectors: The Czecho-Slovak Pavilion |
|
2011
|
Šestý Nový zlínský salón 2011 / 6th New Zlin Salon 2011 (Společná přehlídka současného českého a slovenského umění / Joint exhibition of contemporary Czech and Slovak visuat art) |
|
2011
|
Benzinka |
|
2011
|
Vystavovatel a jeho diváci / The Exhibitor and the Visitors |
|
2012
|
Film. Directed by Artists (Film v súčasnom umení) |
|
2014
|
Sociální design (Umění společenské zodpovědnosti) |
|
2014
|
Kukačka 5 (Intervence, instalace, infiltrace) |
|
2015
|
Fotograf festival 2015 (Dokumentární strategie / Documentary Strategies) |
|
2015
|
Teseract |
|
2015
|
Zen Plzeň / Pilsen Zen (Město jako výstava / City as Exhibit) |
|
2017
|
Into the Mu |
|
2018
|
Galerie 207 (UMPRUM) |
|
2018
|
Pamäť miesta / Memory of Space (Synagóga - Centrum súčasného umenia 1995-2000 / Synagogue - Centre of Contemporary Art 1995-2000) |
|
2019
|
Posledních 30 let emancipace |
|
2019
|
Kuna nese nanuk: Umění čtení umění / The Art of Reading Art |
|
2019
|
Pavla Sceranková & Dušan Zahoranský: Práce na budoucnosti |
|
2019
|
The Last 30 Years of Emancipation |
|
2020
|
Dystopian Realism |
|
2021
|
Galerie Jelení Gallery 2010-2020 |
|
kniha
|
rok vydání, název (podnázev), vydavatel, obec |
|
2006
|
História a teória mediálneho umenia na Slovensku, Vysoká škola výtvarných umení, Bratislava (Bratislava) |
|
2011
|
Ústav umění a designu (Západočeské univerzity v Plzni), Západočeská univerzita v Plzni, Ústav umění a designu, Plzeň (Plzeň-město) |
|
2013
|
Proto (Grafický design a současné umění ), Vysoká škola uměleckoprůmyslová (od 1945), Praha |
|
2015
|
Atlas sôch (Povojnové umenie v uliciach mesta Košice), Východné pobrežie, Košice (Košice) |
|
2017
|
Slovenské sochárstvo 1945–2015 (Socha a objekt), Slovenská národná galéria, Bratislava (Bratislava) |
|
2018
|
Ahoj socho (Městem s otevřenýma očima), Galerie hlavního města Prahy, Praha |
|
2019
|
Práce na budoucnosti / Work on the Future, Fait Gallery, Brno (Brno-město) |
|
2021
|
Social Distancing Journal (Ateliér Intermediální tvorby II), Nakladatelství AVU (NAVU), Praha |
|
antologie/sborník
|
rok vydání, název (podnázev), vydavatel, obec |
|
2009
|
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave 1949-2009: Šesťdesiat rokov / Academy of Fine Arts 1949-2009: Sixty Years, Vysoká škola výtvarných umení, Bratislava (Bratislava) |
|
2010
|
CO14 (Sborník 2003-2005), Vědecko-výzkumné pracoviště Akademie výtvarných umění v Praze, Praha |
|
2017
|
ProLuka pod vršovickým nebem, Čtyři dny o.s., Praha |
|
encyklopedie/slovník
|
rok vydání, název (podnázev), vydavatel, obec |
|
2010
|
Slovník českých a slovenských výtvarných umělců (XXI. W - Ž), Výtvarné centrum Chagall, Ostrava (Ostrava-město) |
|
podřazený dokument
|
rok vydání, název (podnázev), nadřazený dokument, ročník, číslo, rok vydání, strana |
|
2001
|
Dušan Záhoranský (Hĺadanie prestává byť blúdením,... / Searching no longer means being lost...), New Connection, , , 2001, 72-74 |
|
2010
|
Dušan Zahoranský: Tajenka / Puzzle, Galerie Jelení / Jelení Gallery 1999-2009, , , 2010, 201-202 |
|
2011
|
Rámec jako figura (Vystavovatel a jeho diváci v brněnském Domě umění), Art + Antiques, 10, 6, 2011/06/06, 66-67 |
|
2011
|
Nový zlínský salon 2011 (Recyklace, nebo Inovace? A pro koho přesně?), Prostor Zlín, 18, 3, 2011, 3-5 |
|
2013
|
Jazyk a umění, Art + Antiques, , 10, 2013/10/08, 81-81 |
|
2017
|
Re: Byt v paneláku? (Obraz sídliště v současném umění), Paneland, , , 2017, 217-237 |
|
2021
|
Hřiště jako venkovní galerie, Flash Art, 15, 59, 2021/03/30, 20-23 |
|
www
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
|
Dušan Zahoranský (artlist.cz) |
|
pozvánka autorská
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
1998
|
Dušan Zahoranský: Telesný, duševný |
|
2005
|
Dušan Záhoranský: Jak se to vezme... |
|
pozvánka kolektivní
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
1996
|
Video a fotografie VŠVU Bratislava |
|
2001
|
Cena Oskára Čepana 2001 / The Oskár Čepan Award 2001 |
|
2005
|
Prague Biennale 2: Expanded painting / Acción directa (Mezinárodní současné umění / International contemporary art) |
|
2005
|
Intercity: Berlin - Praha (07 fotografie) |
|
2005
|
Jsme jací jsme / We Are What We Are (Aspekty romského života v současném umění / Aspects of Roma Life in Contemporary Art) |
|
2007
|
Forma následuje... risk |
|
2009
|
Open studios '09 (Hlava / The Head, Ivars Gravlejs: Vidíš, co já vidím / See what I see) |
|
2010
|
Fenomén hra |
|
2013
|
Slovo dalo slovo / Word for Word |
|
2016
|
XXL Pohledů na současné slovenské výtvarné umění / XXL Views of contemporary slovak art |
|
2019
|
Kuna nese nanuk: Umění čtení umění |
|
2019
|
Kuna nese nanuk: The Art of Reading Art |
|
aukční katalog
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2014
|
Bendefiční aukce společnosti časopisu Ateliér |
|
cd-rom
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2003
|
281m2 + TZ |
|
dopisnice/pohlednice
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2019
|
Pavla Sceranková & Dušan Zahoranský: Práce na budoucnosti |
|
hand out
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2013
|
Slovo dalo slovo / Word for Word |
|
mapa/plán
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2016
|
Prostor Zlín (Mapa s výtvarnými díly ve veřejném prostoru) |
|
2019
|
Posledních 30 let emancipace 1/3 |
|
2019
|
The Last 30 Years of Emancipation 1/3 |
|
program
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2019
|
Fait Gallery |
|
2022
|
4 + 4 dny v pohybu (27. mezinárodní festival současného umění) |
|
ročenka
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2017
|
LAB 2014–2017 / Kunsthalle Bratislava |
|
sbírkový katalog
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2009
|
909: Umění přelomu tisíciletí ze sbírek Národní galerie v Praze 1990-2009 / Art from the Turn of the Millennium in the National Gallery in Prague Collections 1990-2009 |
|
tisková zpráva
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2013
|
Slovo dalo slovo |
|
2013
|
Word for Word |
|
2016
|
Florian Slotawa, Dušan Zahoranský: I Could Have Just Set It on Fire |
|
úvodní text
|
rok vydání, název (podnázev) |
|
2009
|
Bad Filming |
|