Acta Universitatis Carolinae: Philosophica et historica 3-4/1992

strana, autor textu, název, podnázev
7-9, Jaromír Homolka, Za Jaroslavem Pešinou,
10-10, Pavel Kalina, Bibliografie prací univ. prof. PhDr. Jaroslava Pešiny, DrSc., z let 1987-1992,
11-20, Zdeněk Kudělka, Rouchovanský kostel ve středověku,
21-34, Dobroslav Líbal, Unitas et diversitas, Pohled na proměnu cistercké architektury v první polovině 13. století
35-54, Marian Kutzner, Kaple ratibořského zámku. Slezský svědek umělecké svébytnosti Čech a Moravy ve XIII. století,
55-58, Anežka Merhautová, Výtvarný medailónek bitvy u Chlumce,
59-69, Klement Benda, Nové poznatky o Závišově kříži,
71-74, Vladimír Denkstein, K motivu ptáčka na středověkých madonách s dítětem,
75-90, Karel Stejskal, K problematice iluzivního prostoru v gotické knižní malbě,
91-94, Jan Muk, Gotickorenesanční přestavba hradu v Moravské Třebové,
95-108, Jiří Mašín, Hledání autora, „Podobizna dámy s nahým poprsím“ z fontainebleauské školy ze sbírek Národní galerie v Praze, dílo Françoise Cloueta?
109-116, Karol Vaculík, Portrétna štúdia Lamberta Sustrisa v Slovenskej národnej galérii,
117-128, Olga Pujmanová, K otázce původu predelly z Arcibiskupského paláce v Praze,
129-145, Jarmila Krčálová, Renesanční Benátky očima českých cestovatelů,
147-160, Ivo Krsek, Na okraj sakrální malby Františka Antonína Palka,
161-164, Alena Alsterová, K otázce historismu v barokním umění,
165-181, Pavel Preiss, K ohlasu jevištního výtvarnictví v malířství na sklonku 18. století, Norbert Grund, Kryštof Seckel a Josef Platzer
183-194, Anna Masaryková, Výstavy cizích umělců v Praze a mezinárodní orientace SVU Mánes,
195-208, Petr Wittlich, Štursův raněný,
209-211, Dobroslav Líbal, Jan, synovec Staňkův - Hans Krumenauer,
213-223, Jan Royt, Několik ikonografických poznámek k Oltáři se sv. Trojicí Mistra litoměřického oltáře,
225-227, Alena Alsterová, B. Balbín a novodobé řečnictví,
229-231, Jiří Kropáček, Na okraj knihy Antona Legnera: Rheinische Kunst und das Kölner Schnütgen-Museum,
232-239, Jiří Kropáček, Výstava Leonardo & Venezia (1992): Nová zjištění,