strana, autor textu, název, podnázev
|
10-13, Milena Kalinovská, Myšlení prostřednictvím idejí, představy o výstavách, hledání vibrací, |
14-14, Peter Weibel, Pocta Jiřímu Ševčíkovi, |
16-25, Terezie Nekvindová, Podstatné je dva, |
28-37, Jiří Ševčík, Nová aktivita formy k některým tendencím soudobé architektury, |
38-43, Jiří Ševčík, Hledání nového řádu, |
44-49, Jiří Ševčík, Tři krajiny a dvě města, |
50-57, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Zrození města z krajiny aneb simulovaný ráj, Příspěvek k problematice ve vztahu přírody a výtvarné kultury v 19. století |
57-65, Jiří Ševčík, Staroměstská radnice jako paradigma proměn českých měst v 19. století, |
66-71, Jiří Ševčík, K urbanismu a architektuře 60.-80. let, Pražské jihozápadní město |
72-79, Jiří Ševčík, Modernismus, postmodernismus, manýrismus, |
80-84, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Postmodernismus bez pověr, ale s iluzí, |
85-91, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Historismus a eklektismus ve výtvarné kultuře 19. století a dnešek, |
92-96, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Postmodernismus a my I, Nabídka postmodernismu v krizi soudobé světové architektury |
97-102, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Postmodernismus a my II, Situace doma - Pokus o typologii |
103-104, Jiří Ševčík, Poučení z leporela JOTRS, |
105-110, Jiří Ševčík, Důvod k improvizaci, |
111-121, Jiří Ševčík, Aktuální tendence v české architektuře 70.-80. let, |
122-130, Jiří Ševčík, První vlna nové české architektury na přelomu 70. a 80. let, |
131-135, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Několik opožděných poznámek k setkání na Spišské Kapitule aneb Pozdní rozum, |
137-141, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Dostavba Staroměstské radnice, |
156-162, Jiří Ševčík, Mé drahé dvacáté století, co bych byl bez tebe?, |
163-167, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, O inženýrství, magii a experimentu v umění, |
168-173, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Vážně o humoru v architektuře a v umění, |
174-177, Jiří Ševčík, Jana Ševčíková, Pokusy o novou orientaci v soudobé architektuře, |
178-179, Jiří Ševčík, Interkulturní dialog, |
180-181, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Pokus o návod, jak číst dům č. p. 806 na Václavském náměstí, |
182-184, Jiří Ševčík, Vybydlená tradice (vybitý kontext), hranice a vědomí externalit, |
188-194, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Loučení s modernismem, Čtyři úvahy o nové malbě |
195-200, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Zpráva z Prahy, Tradice jako morální závazek |
201-207, Jiří Ševčík, Jana Ševčíková, Umění 80. let, |
208-213, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Malba 80. let v Čechách, |
214-216, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Hra na rozhovor, |
218-225, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Popis jednoho zápasu, |
226-229, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Znaky identity, |
230-233, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Duch překračuje práh Východu, |
233-241, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Příspěvek ke štěstí, |
241-244, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Terapie ve vážné kulturní situaci, |
245-246, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, První úvaha o tom, co zbývá, |
246-253, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Druhý východ, |
253-254, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Nezřetelné hranice, |
256-260, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Bez modelu, |
261-269, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Posttotalitní blues s happy endem, |
270-279, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, [Záměrem výstavy zkušební provoz...], |
279-281, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, V mezeře mezi kontexty, |
283-284, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Okamžik zaostření, |
285-288, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Abstraktní / Reálné, |
289-296, Jana Ševčíková, Výchova psů v rodině, |
298-306, Jiří Ševčík, Psí otázky, |
307-309, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Vynořující se scéna, |
309-, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, [Není bezpodmínečně nutné...], Manifestační text k výstavě Perplex v Galerii Václava Špály v Praze, 1999 |
310-314, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Složitosti a protiklady v současné skulptuře, |
316-320, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Realita nebo iluze, |
321-324, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, O kontextu, |
324-326, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Nezřetelné hranice, |
327-331, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Rozptýlená koncentrace, |
334-338, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Mosty, sítě, mezery a zrcadla, |
339-344, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Problémy integrace, |
344-350, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Nový konzervatismus, |
351-354, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Psí filosofie, |
355-360, Jiří Ševčík, Archiv jako dílo umění, umění jako archivní výzkum, |
361-372, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Příběhy programů a manifestů, |
372-376, Jiří Ševčík, Socialistický realismus - neodreagované trauma, |
377-384, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Šedesátá léta a Východ, |
386-396, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Mapování českého umění, |
397-403, Jiří Ševčík, Decentralizace umění, |
404-415, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Syzýgia, |
416-417, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Kurátorské morality, |
418-421, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Konec kunsthistoriků v Čechách, Milanu Knížákovi, doktoru umění, vědci a mezinárodnímu umělci |
421-425, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Výstava je nonverbální komunikace, |
426-433, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Anketa CO14, |
436-439, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Obrazy a kresby Jitky a Květy Válových, |
440-441, Jiří Ševčík, Architekt Lucien Kroll..., |
442-446, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Rozhovor s Martinem Johnem a Vladimírem Skreplem, |
447-448, Jana Ševčíková, O záhadné postavě v Davidových kresbách, |
449-452, Jiří Ševčík, Línek - Milunić aneb obnovená romantičnost funkcionální tvorby, |
453-456, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Předmětný svět Zdeny Fibichové, |
457-459, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Preclíkovy plastiky jsou mnohoznačné..., |
462-464, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Obrazy všeho se vydaly..., |
465-466, Jiří Ševčík, Na okraj výstavy Friedensreicha Hundertwassera v Praze, |
467-469, Jiří Ševčík, Ani architektura fantastická, ..., |
470-471, Jiří Ševčík, High-tech, low-tech, love-tech, High-tech po Česku |
472-474, Jiří Ševčík, Jana Ševčíková, Zpráva, která neděsí, protože není konečná, |
475-479, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Galapágy, |
479-481, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Anabáze Tomáše Císařovského, |
482-484, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, O srozumitelnosti náboženského obrazu, |
485-487, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Tkaní, králík a čas naší existence, |
488-490, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Osobnost Milana Knížáka..., |
490-492, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Výběr z projektů a realizací Aleny Šrámkové..., |
492-493, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Nikdo nepomůže nikomu, Dobro musí zůstat dobrým |
494-495, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Podstatné je dvě, |
495-497, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Vědecký realismus, |
497-498, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Nejde o to člověka rozrušit, nýbrž dát dohromady, |
498-499, Jana Ševčíková, Vzpomínka a tělo, |
500-504, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Česká krajina, |
504-506, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Estetika minimálních rozdílů, |
506-507, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Prázdný střed v pylovém mraku, |
508-509, Jana Ševčíková, Obrazy Stanislava Cigoše..., |
509-510, Jiří Ševčík, „Virtuální prostory“ Stanislava Kolíbala, |
511-512, Jiří Ševčík, Franz West, |
513-519, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, K interpretaci fenoménu Dokoupil, |
520-524, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, K výstavbě Fehérových obrazů, |
525-526, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Přednáška Jany a Jiřího Ševčíkových o osobnosti J. S., |
527-528, Jana Ševčíková, Milý Honzo, ..., |
529-530, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Pode Bal ve Špálovce, |
531-532, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Identifikační rekonstrukce vlastní tváře, Dva paralelní texty z let 1992-2001 |
533-534, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Lehocká na první pohled vytváří..., |
534-536, Jiří Ševčík, Poetika virtuálního prostoru, |
536-543, Jiří Ševčík, Turbulence, |
544-545, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, G.R.A.M. / Obraz a čas, |
545-547, Jiří Ševčík, Rudolf Sikora a jeho příspěvek ke kulturní decentralizaci v dualistické zemi, |
548-549, Jana Ševčíková, Jiří Ševčík, Perspektivy nového sochařství - objekty Petra Písaříka, |
550-551, Jiří Ševčík, V meziprostoru neboli Prozaické poměry, |
556-563, Marta Smolíková, Zajímalo nás rozbít určitý model, který tady byl, Rozhovor Marty Smolíkové s Janou a Jiřím Ševčíkovými |
564-570, Marek Pokorný, Věci, na kterých se zasekneš, Rozhovor s Janou a Jiřím Ševčíkovými |
571-589, Terezie Nekvindová, Vjera Borozan, Náš koncept byl věci polarizovat, Rozhovor s Janou a Jiřím Ševčíkovými |
592-627, Terezie Nekvindová, Bibliografie Jany a Jiřího Ševčíkových, |
627-640, Rado Ištok, Soupis výstav Jany a Jiřího Ševčíkových, |
644-645, Věra Becková, Terezie Nekvindová, Ediční poznámka, |
|