strana, autor textu, název, podnázev
|
13-26, Jörg Jewanski, Barvy a hudba, |
27-32, Fred Collopy, Barevná hudba se znovu hlásí o slovo, |
35-38, Walter Ruttmann, Malba médiem času, |
39-42, Hans Richter, Špatně trénovaná duše, |
45-47, Oskar Fischinger, Znějící ornamenty, |
49-52, Mary Ellen Bute, Abstronika, Experimentální film zachycuje estetiku osciloskopů |
53-57, James Whitney, John Whitney Sr., Audiovizuální hudba, |
59-63, Stan Brakhage, Film a hudba, |
67-69, László Moholy-Nagy, Simultánní kino neboli polykino, |
71-76, Bruno Corra, Barevná hudba, |
77-80, Vasilij Vasil’jevič Kandinskij, O abstraktní jevištní syntéze, |
81-86, Thomas Wilfred, Umělec a světlo, |
87-92, Iannis Xenakis, Poznámky o "elektronickém gestu", |
95-96, Martin Mazanec, Editorial, |
|