Co je českého na umění v Čechách?

strana, autor textu, název, podnázev
16-27, Jindřich Vybíral, Co je českého na umění v Čechách?, Alfred Woltmann a defenzivní mechanismy české histeriografie umění
28-39, Jindřich Vybíral, Pravý církevní styl pro lázeňské město, Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Mariánských Lázních
40-75, Jindřich Vybíral, František Schmoranz mladší a recepce islámské architektury ve střední Evropě,
76-95, Jindřich Vybíral, „Česká“ versus „italská“ neorenesanční vila, Antonín Wiehl, Antonín Barvitius a jejich mecenáši
96-109, Jindřich Vybíral, Pocta Rafaelovi v „chrámu znovuzrození“,
110-121, Jindřich Vybíral, Rudolf Eitelberger jako ideolog vídeňské Okružní třídy,
122-149, Jindřich Vybíral, Ohlas idejí Arts and Crafts v Čechách kolem roku 1900,
150-165, Jindřich Vybíral, Uniformita moderního světa versus genius loci, Friedrich Ohmann a Otto Wagner v soutěži
166-183, Jindřich Vybíral, Ohmann versus Grisebach, Spor o autorské právo v roce 1897
184-209, Jindřich Vybíral, Vodní zahrada Friedricha Ohmanna,
210-227, Jindřich Vybíral, Zrození génia z ducha perníkářské dílny, Josef Maria Olbrich a mýtus umělce po roce 1900
228-245, Jindřich Vybíral, Wagnerova škola mezi mýtem a realitou,
246-263, Jindřich Vybíral, Vídeňská škola dějin umění a moderní architektura,
264-283, Jindřich Vybíral, Tvrdý kámen a jeho svit, Pokus o interpretaci Zacherlova domu ve Vídni
284-306, Jindřich Vybíral, Český kubismus na trhu symbolických statků,
308-333, Jindřich Vybíral, Zapomenutý projekt Charlese F. A. Voyseyho pro jižní Moravu,
334-348, Jindřich Vybíral, Barokní princip v dějinách architektury a recepce Heinricha Wölfflina v Čechách,
350-373, Jindřich Vybíral, Proč se Max Dvořák nestal pražským profesorem?,
374-393, Jindřich Vybíral, Kotěra versus Zasche,
394-429, Jindřich Vybíral, Němečtí architekti v Praze v letech 1900 - 1914,
430-455, Jindřich Vybíral, Architektura disciplíny a mobilizace, Příspěvek k interpretaci neoklasicismu stalinské éry