strana, autor textu, název, podnázev
|
2-2, Milena Bartlová, Dědictví, s nímž si nevíme rady, |
3-3, Noemi Purkrábková, Iniciativa za „nerůst“ v kultuře a zavedení statusu umělce, |
4-4, Tomáš Klička, Ceny Uměleckohistorické společnosti pro rok 2022, |
4-4, Tomáš Klička, Trable s dokumentou, |
4-4, Noemi Purkrábková, Stagnující digitalizace muzejních sbírek, |
12-13, Tereza Koucká, Kubištův obraz za rekordní sumu, |
14-15, Tereza Koucká, Nejdražší poválečný Šíma i maximum pro Načeradského, |
15-16, , Ďalší drahý Filla a rekord nejen pro Michal Gabriela, |
17-17, Tereza Koucká, Zdeněk Sklenář poprvé za více než pět milionů korun, |
18-18, Tereza Koucká, Maxima pro Antonína Málka a Jaroslava Svobodu i drahé papíry, |
19-19, Jan Stuchlík, Cesta do duše sběratele umění, |
26-32, Emma Pecháčková Hanzlíková, Co to je? Nic. Japonská meditativní tušová malba, |
34-38, Noemi Purkrábková, Komu patří sny: 59. Benátské bienále, |
44-52, Eva Skopalová, Znovu zakouzlený svět, |
54-64, Pavlína Morganová, Lumír Hladík: Přežije lidstvo svou chytrost?, |
65-67, Peter Sit, Zauzlený kapitalizmus, |
68-71, Martina Hrabová, Irena Lehkoživová, ..., Jean-Louis Cohen: Architektura je aplikovaná společenská věda, |
72-75, Hana Janečková, Whitney Biennial 2022: Nikomu ani muk, |
76-77, Martin Drábek, Únik z portrétu, |
78-79, Jiří Sirůček, Levandulová subverze, |
80-81, David Bláha, Za hranicemi fotografie, |
82-83, Lucie Šmardová, Nestačím kreslit..., |
84-85, Alena Řičánková, Neohroženě, do neznáma a bez cesty zpět, |
88-88, , Prague Art Week, |
88-88, , Brno Art Open 2022, |
88-88, , Jdu prachu samotou s průhledy do zahrad: Reynek v dialogu, |
89-89, , Landscape Festival, |
89-89, , Bienále ve věci umění, |
89-89, , Jan Fabián: Konstatovat, |
92-92, Ondřej Chrobák, Co by tomu říkal Chalupecký?, |
|