A2: Kulturní čtrnáctideník

strana, autor textu, název, podnázev
2-, Saša Uhlová, Vysát nejvíc peněz,
3-, Jakub Rákosník, Co všechno smíme?, Spravedlivé a nespravedlivé války Michaela Walzera
4-, Eleonóra Hamar, Kostry v pohádkovém lese, Válka v dětských obrázkových knihách
5-, Anna Stejskalová, O smrti smrťoucí, Nad Koncem podzimu Tormonda Caimbeula
6-, Míla Janišová, Objevit ve slovech zpěv duše, Célinovo koktání na konci noci
7-, Miroslav Olšovský, Jak nebýt Lužin, Nabokovovy románové tahy
8-, Boris Hokr, Fantasy seriály, kam se podíváš, Do jakých světů se mohou fanoušci zamilovat?
9-, Antonín Tesař, Fantomová bolest, Hledání těla a domova v animovaném filmu Jérémyho Clapina
11-, Anna Luňáková, Vztahové peklo, Bernhardův text pro herecké trio
12-, Lukáš Pokorný, Antifacore, Společensky uvědomělý pop skupiny Somos
13-, Josef Fulka, Vzpomínky opuštěného dítěte, Elegické memoáry Debbie Harry
14-, Anna Marie Kroupová, Pravidla v umění neexistují, Rozhovor s polskou umělkyní Marií Lobodou
15-, Natálie Drtinová, Nemůžeme jen doufat, Umělá inteligence v Colloredo-Mansfeldském paláci
15-, Matěj Forejt, Výtvarný zápisník: Průkopníci, zpátečníci, současníci,
18-19, Mikuláš Černík, Mobilizace proti změna klimatu, Metafora války jako cesta z environmentální krize?
20-21, Marta Martinová, Dagmar Rychnovská, Bezpečnost jako politikum, S Dagmar Rychnovskou o rámcích historických a aktuálních hrozeb
22-23, John Simmons Barth, John Barth: Na konci cesty,
25-, Rudolf Kvíz, Irák jako šachovnice, Nejistá budoucnost jihozápadní Asie
26-, NoMad, Úpis, Santovi pomocníci ve skladu
27-, Thomas Shaddack, Mění se jen „jak“, O metodách a možnostech vedení kybernetické války
29-, Johana Kotišová, Outsourcing rizika, Válečný reportér a neviditelné postavy krizového zpravodajství
30-, Lukáš Rychetský, O chůzi v protisměre, Trhliny v kapitalismu podle Johna Hollowaye