Surrealistické východisko 1938 1968

strana, autor textu, název, podnázev
7-13, Stanislav Dvorský, Vratislav Effenberger, ..., Vědomí krise a krise vědomí,
14-, Záviš Kalandra, Přirozeně ani tělesná organisace...,
16-20, Zbyněk Havlíček, Poznání a tvorba,
21-25, Jindřich Štyrský, Sen o otci, Emilie přichází ke mně ve snu (fragmenty), Jediná noc, Usínající mluví,
25-29, Jindřich Heisler, Dřeva vyzařují, Dvojí různosměrný pohyb, Toyen, Co tomu říkáš, Jean-Jacques?,
29-36, Petr Král, Nová hlediska, k nimž dospěl surrealismus...,
37-41, Karel Teige, Z automatických textů a básní,
41-47, Stanislav Dvorský, Platí jako téměř všeobecný kánon...,
48-54, Zbyněk Havlíček, Básnický obraz a schizofrenní symptom,
55-56, Rudolf Altschul, Válka 1944,
56-, Karel Hynek, Ráno,
56-57, Zbyněk Havlíček, Meteory,
57-, Vratislav Effenberger, V polovině cesty k spánku,
57-59, Ivan Sviták, Rozchod,
60-61, Zbyněk Havlíček, Na rubu válečných bařin..., Lyrismus, antilyrismus a básnická ironie
61-62, Vratislav Effenberger, Karel Hynek, krajně subtilní..., Lyrismus, antilyrismus a básnická ironie
62-64, Petr Král, Ti, kdo se dnes pozastavují..., Lyrismus, antilyrismus a básnická ironie
65-69, Rudolf Altschul, Poslední čas, fragmenty
69-74, Karel Hynek, Z Ikarských her, Pondělky Malého lorda, Rytírna, Hleďte, jsou dny modré...,
75-81, Karel Šebek, Třikrát Jilemnice, fragmenty
83-90, Stanislav Dvorský, Symbol a realita,
91-97, Zbyněk Havlíček, Poesie, fragmenty
97-101, Vratislav Effenberger, Z Problému skladby,
102-110, Ivan Sviták, V ohradě, Vánoční větvička, fragmenty
111-116, Petr Král, K dynamismu živého myšlení,
116-122, Stanislav Dvorský, Překroucené koleje,
122-130, Prokop Voskovec, Začátek románu,
131-136, Stanislav Dvorský, Na pozadí světa, který nevoní,
137-149, Ludvík Šváb, Předjaří,
149-156, Petr Král, Tyrš,
156-159, Vratislav Effenberger, Vzpoura sládků,
160-165, Prokop Voskovec, Divadlo a obraznost,
165-168, Vratislav Effenberger, Karel Hynek, Poslední umře hlady,
168-172, Vratislav Effenberger, Petr Král, Nebezpečné domy,
172-174, Petr Král, Prokop Voskovec, Počítání básníků,
175-182, Petr Král, Mezi dorozuměním a nedorozuměním,
182-, Mikuláš Medek, Jak se má znázorňovati noc,
183-185, Mikuláš Medek, Ticho je vlažná polévka teče mi do očí a zaplavuje uši,
185-187, Mikuláš Medek, Poznámky k vlastním obrazům,
187-190, Roman Erben, Hlava bolestivá zářící, Průřez stromu, Stavba, Uhlí,
191-212, Vratislav Effenberger, Varianty, konstanty a dominanty surrealismu,
215-218, Karel Teige, Surrealistické stanovisko 1938,
219-220, Karel Teige, Otázky a hlediska z let 1947-1966, 1947
221-223, Vratislav Effenberger, Otázky a hlediska z let 1947-1966, 1947-1952
225-228, Karel Teige, Emila Medková, ..., První anketa 1951,
228-232, Mikuláš Medek, Emila Medková, ..., Druhá anketa 1953,
233-237, Vratislav Effenberger, Petr Král, ..., Třetí anketa 1958,
237-246, Vratislav Effenberger, Stanislav Dvorský, ..., Poloha klacku (čtvrtá anketa 1966),
247-250, , Tajemství vnitřního smíchu,
253-259, Stanislav Dvorský, Vratislav Effenberger, ..., La conscience de crise et la crise de conscience,
260-269, Jean Schuster, K řádu noci, k zmatku dne,
270-279, Stanislav Dvorský, Vratislav Effenberger, ..., Surrealistický telefon Praha - Paříž,